niedziela, 1 września 2013

POŻEGNANIE

Dziękujemy Wam za nieco ponad dwa (z przerwami) wspólne lata w blogosferze, jednak trzy odsłony bloga to według nas ostateczna granica. Blog miał swoje wzloty i upadki, ale zawsze będziemy wspominać tylko te dobre chwile i liczymy, że także w Waszej pamięci pozostanie jako miejsce przyjazne autorom, gdzie powstało wiele ciekawych wątków i niepowtarzalnych historii.


Zostawiamy możliwość komentowania pod postem dla Waszej wygody - jeżeli jeszcze nie zdążyliście wymienić się mailami by podtrzymać w przyszłości zawarte znajomości, macie ku temu okazję.

14 komentarzy:

  1. Patrząc na sytuację paru ostatnich tygodni, to było nieuniknione. Miałam kilka podejść do CH, ale to ostatnie będę wspominać najmilej. Dziękuję jeszcze dyrekcji, bo działała bardzo sprawnie w tej ostatniej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spędziłam na czasie Hogwartu dokładnie dwa lata i byłam tu praktycznie od początku do końca, za co dziękuję, bo ten blog bardzo wiele mi dał i dzięki niemu rozpoczęłam przygodę z pisaniem fanficków. Zdaję sobie sprawę, że w obecnym okresie ciężko prowadzić grupowca dlatego rozumiem waszą decyzję. Na pewno jednak mimo kilku zgrzytów w przeszłości mile wspominam ten czas i cieszę się, że miałam przyjemność być jedną z autorek tego bloga. To najlepszy Hogwart grupowy, na jakim byłam.

    Do niedawna Julie Yaxley.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyyyyyyyyyyyyle chęci i pod koniec wakacji dupa ;_;
    Szkoda, bo tu mi było najcieplej. Szkoda, bo tyle wątków było do napisania ostatnim razem ;_;
    I szkoda, bo ludzie naprawdę fajni! Będę tęsknić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, no szkoda. A czy bylaby chociaz mozliwosc odzyskania karty? czy wszystkie usuneliscie?

    affabre.sis@gmail.com (Cynthia Snow)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas Hogwartu znałam niemal od początku jego istnienia... I mimo, że wyrzymałam tylko rok, ciągle tu wracałam. Bez karty, z chęciami, wspomnieniami. Z nikim nie poznałam się bardzo dobrze, niemniej jednak mam do tego grupowca ogromny sentyment. To on pozwolił mi pisać, co tylko zechcę, dzięki niemu wyrobiłam nieco swój styl, rozwinęłam wyobraźnię. To trochę smutne, ale wszystko co dobre, kiedyś się kończy.
    Po prostu... dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. [Czy ktokolwiek jeszcze tu zagląda? Z tej strony autorka bliźniaków, Bena i Camille, dawniej Syriusza :) zastanawiam się, czy ktoś ze starej gwardii byłby chętny założyć nowego bloga (tematyka dowolna), lub w porozumieniu z Dyrekcją wskrzesić Czas Hogwartu. Ewentualnie, jak proponował wyżej autor/autorka Williama, rzucić w świat bloga z Darthem Vaderem w tle :) ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstał wczoraj-dziś nowy blog w tych czasach Hogwart-1976.blogspot.com ;)

      Usuń
    2. szkoda tylko, że ten nowy Hogwart jest taki tandetny. czas-hogwartu był najlepszy.

      Usuń
    3. Zapisałem się. Nie jest tandetny. Priorytetem jest miła atmosfera i chęć dobrej zabawy. Zapraszam.

      Usuń
  7. Jeśli stara dyrekcja to czyta - proszę skontaktować się ze mną ! To bardzo pilne.
    suprise.laurent@gmail.com

    OdpowiedzUsuń